Ügyfélszolgálat: 06 23 232199

Gyakran ismételt kérdések

Az oldalon megpróbáljuk megválaszolni azokat a kérdéseket, amivel gyakran keresik meg kollegáinkat a rendelések alkalmával. A kérdéseket és válaszokat természetesen folyamatosan bővítjük, hogy könnyebbé tegyük vásárásait. Kérjük, hogy további kérdések esetén nézze meg az üzletszabályzat tájékoztató oldalunkat vagy keressen minket elérhetőségeink egyikén.

 

Rendelés

A webshopban található árak bruttó (ÁFÁ-t tartalmazó) árak?

Igen a webshopban szereplő minden ár bruttó ár.

Hogyan tudok rendelést leadni?

Rendelést a webáruház felületén tudja leadni. Amennyiben elakadna, természetesen készséggel segítünk. Elérhetőségeink, üzenetküldés.

A rendelhető termékek mind készleten vannak?

A termékek legnagyobb része készleten van. Néhány esetben előfordulhat, hogy a termék beszállítás alatt van, vagy rendelnünk kell. Ilyen esetben természetesen email-ben vagy telefonon értesítjük a vásárlás után ha csúszik a kiszállítás. A Green Aqua egyedülállóan nagy növény és halválasztékkal rendelkezik, de néhány ritkább faj esetében szintén előfordulhat, hogy nem tudjuk azonnal kiszolgálni a vevőinket. Ilyen esetekben vásárlás előtt kérjük, érdeklődjön elérhetőségeinken.

Külföldre szeretnék rendelni lehetséges ez?

Természetesen lehetséges. A termékek súlya alapján határozzuk meg a szállítási költséget. Ilyen esetekben számlát a csomag kiküldése előtt rendezni kell, külföldi utánvétre nincs lehetőség. Az összeg beérkezése után postázzuk a csomagot. Európában 2-5 nap alatt érkezik meg a csomag az árufelvétel után. A várható érkezési idők és hozzávetőleges kiszállítási árak az angol nyelvű szállítási tájékoztató oldalunkon elolvashatóak.

 

Fizetés

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

A Green Aqua Kft. a következő fizetési módokat támogatja: utánvét - GLS futárszolgálatnak a csomag kézbesítésekor, készpénzben; banki átutalás; paypal; bolti bankkártyás fizetés, internetes bankkártyás fizetés; bolti készpénzes fizetés. További fizetési módokat és részleteket itt taláhat.

Hogyan történik a banki átutalás?

Megrendelés után kérjuk a visszaigazoló emailben szereplő számlaszámra utalja el a rendelés végösszegét. Az összeg beérkezését követően gondoskodunk az árú kiszállításáról, illetve amennyiben az termék nincs raktáron akkor annak beszerzéséről.

Bankkártyás fizetési lehetőség van?

Igen, mind az internetes felületünkön keresztül, mind pedig a boltunkban a POS terminálon keresztül van lehetőség a CIB Bank terminálja által elfogadott kártyatípusokkal történő fizetésre.

 

Kiszállítás

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A mindenkori kiszállítási költségeket a házhozszállítási információk- és üzletszabályzat oldalaink is tartalmazzák.

Mennyire biztonságos a csomagolás? Sok üveg termék kapható önöknél.

Természetesen mindent megteszünk a termékek tökéletes biztonságáért. A termékeket masszív kartonba csomagoljuk és térkitöltő anyagokat alkalmazunk, hogy a termék a lehető legnagyobb biztonságban érkezzen meg Önhöz. A törékeny termékekre minden esetben külön felhívjuk a futárszolgálat figyelmét és törékeny matricát alkalmazunk a csomagoláson.

Mi történik ha mégis megsérül a termék illetve a csomag?

Biztonságos csomagolás ellenére előfordulhat, hogy valami megsérül. Ha ilyen történik kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot. FONTOS, hogy ha a csomagon eleve sérülés nyoma látszódik vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral!

Mikor jön a futár?

Rendeléseket a GLS futárszolgálattal szállítjuk házhoz. A GLS hétfőtől péntekig 8-17 óráig kézbesíti a csomagokat.

Hol érdeklődhetek a csomagom után?

A csomag feladását követően visszaigazoló levelet küldünk a csomagszámmal, a levélben pedig egy olyan link is található, amellyel a csomag helyzetét nyomon tudja követni és a kiszállítási helyel és idővel kapcsolatos megjegyzéseket, változtatásokat is eszközölhet. Részletes információk a kiszállítási információs oldalunkon. A csomagszámmal a GLS központi 06-29-886600 telefonszámát is hívhatja további információkért.

Mi történik ha nem talál otthon a futár?

A futár, ha nem talál otthon senkit, értesítést hagy a postaládájában, ezen szerepel a GLS központi ügyfélszolgálati telefonszáma (+36 29/886-600) mellett a saját telefonszáma is. Ha ezt felhívja, biztosan meg tudnak beszélni olyan időponton és helyszínt, ahol az átadás-átvétel gond nélkül lebonyolítható. A futárok rendkívül rugalmasak és segítőkészek, hiszen anyagilag is érdekeltek abban, hogy a címzetthez garantáltan a leggyorsabban eljusson a csomag. Ezért a futár mindent meg is tesz ennek érdekében. Ha végképp elérhetetlennek bizonyult a megrendelő, csomagja 5 napig a legközelebbi GLS depóban kerül elhelyezésre. A futár még egy alkalommal megpróbálja a kézbesítést, de ha 5 nap alatt senkit nem tud elérni, és senki nem jelentkezik a csomagért, visszaszállítják a feladónak, jelen esetben a GreenAqua Kft-nek.

A rendelés leadása után mikor kapom meg a csomagot?

Általános esetben a hétköznap délelőtt 11-ig leadott rendeléseket következő munkanapon átadjuk a futárszolgálatnak. Ha tehát minden termék raktáron van a második vagy harmadik munkanapon fog megérkezni a csomag.

Ajándékként küldeném a csomagot, de a számlát én fizetném. Lehetséges ez?

Természetesen lehetséges. A rendelés közben meg kell adni a szállítási és számlázási címet. Fontos, hogy az ilyen termékeket csak akkor érdemes kiszállítani, ha azt kifizették. Ilyen esetekben azt javasoljuk, hogy használja az előre utalást, vagy a paypal (kártyás) fizetést. Így a kézbesítéskor valóban nincs más teendő csak átvenni a csomagot, a számla már rendezésre került. Diszkrét módon lehetőség van a számla külön postázására illetve emailben küldésére is.

 

Személyes átvétel

Leadtam a rendelésem, mikor tudom átvenni a csomagot?

A rendelés ebben a formában sem különbözik a kiszállítástól. A rendelés beérkezése után ellenőrizzük, hogy minden termék megtalálható e raktárunkban. Amennyiben minden termék elérhető, a termékeket a kiszállítási módhoz hasonlóan becsomagoljuk vagy előkészítjük. Az értesítőt követően, amit emailben küldünk a csomag átvehető a boltunkban. Kérjük, minden esetben várja meg az értesítő megérkezését indulása előtt, ellenkező esetben előfordulhat, hogy részben vagy egészben nem fogjuk tudni átadni a kívánt csomagot.

Hol tudom átvenni a csomagot?

Amennyiben rendelését személyes átvétellel rendelte meg, abban az esetben a csomagot boltunkban veheti át, nyitvatartási időben. Elérhetőségeink, nyitvatartás.

Közbejött valami nem tudok a csomagért elmenni. Mi a teendő ilyenkor?

Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot. A becsomagolt terméket logisztikai raktárunknak csak 14 napig van módjában tárolni. Ha ideje nem engedi kérjuk keresse kollegáinkat és kérje a csomagot kiszállítással.

 

Az üzletszabályzat oldalunkon rendkívüli részletességel leírtunk szinte mindent, ami a boltunkban és internetes oldalunkon történő vásárláshoz tudni kell, javasoljuk, hogy szánjon néhány percet arra, hogy átfutja az oldalt.

 

Üdvözlettel:

Green Aqua

Post your comment

GREEN AQUA - bolt és bemutatóterem