Ügyfélszolgálat: 06 23 232199

 

AZ ÚJ GREEN AQUA BOLT

Mikor költözünk?

2018.04.23-2018.05.01-ig. A költözés teljes ideje alatt boltunk zárva tart.

Hol található az új bolt?

1119 Budapest, Thán Károly utca 23-25., bejárat a szomszédos Major köz 12 felől.

Mikortól vagyunk nyitva az új helyen?

2018.05.02-től már az új helyen várjuk vásárlóinkat.

A nyitvatartási idő változik?

Az új helyen is az eddig jól megszokott nyitvatartással várunk mindenkit. Hétfőtől péntekig 10-17-ig, szombaton 10-13-ig.

Miért költözünk?

A régi boltot sajnos kinőttük az évek alatt. Az eladótér, a raktár, a bemutatóterem és kínálatunk sem tudott már tovább fejlődni, ezért határoztunk a költözés és egy kényelmesebb bolt mellett. Az új hely Budapesten van ezért BKV megközelíthetősége is jobb lett. Bízunk abban, hogy a költözéssel további pozitív élményeket és egy magasabb szintű kiszolgálást adhatunk nektek még nagyobb termék kínálattal kiegészülve.

Az új helyen is lesznek megtekinthető akváriumok? Miből lesz több?

Bemutató akváriumainkat átgondoltuk és egy nagyobb térben több látványosabb növényes akváriumot állítunk üzembe. Duplájára növeljük növény tárolóink számát, ami eddig is az ország legnagyobb kínálatát jelentette. Közel háromszor annyi akváriumi halat és garnélát kínálunk majd akváriumainkban. Bolti területen az újonnan kialakított polcrendszer miatt sokkal több terméket tudunk elhelyezni. Dekorációs részlegünknél ügyfeleink kényelmesen zárt térben tudnak válogatni. Így időjárástól függetlenül mindenki megtalálja majd a megálmodott dekorációt. Raktárkészletünk is nagyobb lesz, ami a rendelések folyamatosabb feldolgozásában segít majd.

Mozgássérült vagyok. A bolt könnyen megközelíthető?

Új boltunk egy szintes, bejárati ajtónk és a teljes bejárás kerekes székkel érkező vevőink részére is könnyen látogatható.

Kutyával is bemehetünk a boltba?

Nem szeretnénk változtatni a hagyományokon. Törökbálinti boltunk után az új boltunk is kutyus barát lesz.


 

RENDELÉSEK ÉS RENDELÉS FELDOLGOZÁS

A rendelés feldolgozás is szünetel?

Igen. A költözés alatt webshopunk továbbra is fogadja a rendeléseket, de a rendelések feldolgozása, csak a költözés befejezésével történik meg.

Hogyan tudok kapcsolatba lépni veletek, ha kérdésem van?

Az email címünk a költözés ideje alatt is működik. Facebook oldalunkon és a weboldalon fogadjuk a beérkező kéréseket/kérdéseket. Rendelés feldolgozással kapcsolatban a költözés ideje alatt nem tudunk segíteni, mivel raktárunk és a teljes informatikai rendszerünk is költözik.

FONTOS! Telefonszámaink megváltoznak. Az új telefonszámok május első hetétől élnek. A régi telefonszám a költözés ideje alatt nem lesz elérhető.

Mikor érdemes növény rendelnem, ha szeretném még költözés előtt megkapni?

Akváriumi növényeket minden hétfőn rendelünk a kertészetekből. A költözés miatt 1 hét kimarad. Ha nagyobb mennyiségű növényt szeretnél rendelni, akkor kérjük a rendelést április 15-ig add le webáruházunkban. Így egészen biztosan megkapod április 20-ig.

A rendelésem kiszállítása nem sikerült április 20-ig. Hogyan tovább?

Pánikra semmi ok. A rendelés belső rendszerünkben függőben van. Beszállításra vagy alkatrészre várunk, gyártás miatt várakozik, esetleg később leadott növényes rendelés. A költözés idejére folyamatban lévő rendeléseket a költözés után május első hetétől dolgozzuk fel folyamatosan.

Mi az utolsó csomagfeladási nap?

2018.04.20. Péntek. Ez az utolsó nap, amikor még Törökbálintról csomagot küldünk. Legközelebb 2018.05.02-től indulnak a kiszállítások már az új boltunkból és raktárunkból.

A költözés alatt is rendelhetek?

Természetesen igen. Webáruházunk a költözés ideje alatt is fogadja a rendeléseket. De ezek feldolgozása május 2-től történik.

Post your comment

GREEN AQUA - bolt és bemutatóterem