Használja GA pontjait és vegye meg olcsóbban!
Termékek házhozszállítása
Házhoz szállítási költség
A normál méretű belföldi csomagokat a GLS futárszolgálattal szállítjuk ki! A GLS csomagjainkat itt követheti nyomon. A GLS több kényelmi szolgáltatást is biztosít, ilyen például az SMS és email értesítő a szállítást megelőző napon. Az emlékeztetőben a csomagszám és - amennyiben utánvétes fizetési módot választottunk -az utánvét értéke is szerepel.
A Green Aqua a nagyobb méretű csomagok szállítását belföldre és külföldre is a DHL Express vagy a TNT segítségével végzi - a legtöbbször raklapos szállítással. Az angol nyelvű export árlista itt található.
A csomag kézbesítése
A GLS a csomagot a feladást követő munkanapon, és munkaidőben kézbesíti (a GLS depóvárosokban akár munkaidőn kívül is, 20 óráig). Amennyiben senki nem veszi át a csomagot, a futár értesítést hagy a postaládájában vagy felhívja Önt. Az írásos értesítésen a GLS központi ügyfélszolgálati telefonszáma (+36 29/886-600) mellett a futár saját telefonszáma is szerepel. Ha ezt felhívja, biztosan meg tudnak beszélni olyan időponton és helyszínt, ahol az átadás-átvétel gond nélkül lebonyolítható.
A futárok rendkívül rugalmasak és segítőkészek, hiszen anyagilag is érdekeltek abban, hogy a címzetthez a leggyorsabban eljusson a csomag. Ha nem sikerül felvenni a kapcsolatot Önnel, a csomagot 5 napig a legközelebbi GLS depóban (GLS depovárosok listája) tárolják. A futár az 5 nap alatt ismételten megpróbálja a kézbesíteni azt. Ha ismételten nem tud Önnel kapcsolatba lépni, és senki nem jelentkezik a Depóban tárolt csomagért, akkor a GLS visszaszállítja azt a Green Aqua Kft.-nek.
Speciális termékek szállítása
A speciális termékekre a normál termékektől eltérő szállítási feltételek vonatkoznak. Kérjük, rendelés előtt olvassa el, hogy a megfelelő átvételi lehetőséget választhassa, illetve a kiszállítás időpontjáról tájékozódhasson.
GLS Flex Delivery Service
A Green Aqua által 2015-ben bevezetett GLS FLEX DELIVERY SERVICE bővíti a csomag-átvételi és értesítési lehetőségeket - különösen az oldal alján is felsorolt GLS Depovárosok esetében (GLS depovárosok listája)!
Kényelmi szolgáltatások
- A csomagot igény szerint munkaidő után is kézbesíti a GLS (17-20 óra között) - az oldal alján található lista szerinti GLS depovárosokban!
- A csomag a címzett rendelkezése alapján GLS CsomagPontokban is átvehető.
- A címzett két (!) SMS-t és/vagy email-t is kap. Az elsőben a következő munkanapi kiszállítás ténye és az esetleges utánvét összege.
- A második SMS a kiszállítás reggelén a kiszállítás 3 órás időablakát tartalmazza, a futár telefonszámával együtt.
- 15 perccel a kézbesítési kísérletet követően a címzett elektronikus értesítést kap és interneten rendelkezhet a csomag sorsáról.
Sikertelen kézbesítés esetén
- Új időpont adható meg online
- Másik kézbesítési cím is megadható
- Kiválaszható egy CsomagPont az átvételhez
- Egy közeli GLS depóban is átvehető a csomag.
- A csomag átvétele interneten visszautasítható.
Mi a teendő személyes átvétel esetén?
A rendeléseket minden esetben feldoldozzuk, előkészítjük. Ezért a személyes átvételes csomagoknál a feldolgozás után értesítjük a megrendelőt az átvétel lehetséges időpontjáról. A személyes átvételre rendelt csomagokat 1 hétig áll módunkban tárolni. Kérjük addig gondoskodjon az elszállításról. 1 hét után a rendelt csomagot automatikusan visszatároljuk és a rendelése törlésre kerül.
Üzletünk címe:
1119 Budapest, Major köz 12.
Telefon: 06-23-232199
Szállítási határidők
Webáruházunk több mint 20 beszállító termékeit kínálja. A termékek jelentős része állandóan van készleten, ám egy kisebb részüket nekünk is csak megrendelésre szállítják. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 2-5 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon.
MINDEN esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. Ha csak mód és lehetőség van rá, akkor a rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mailünkre sem válaszol) önhibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük, írja meg e-mailben, minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a megrendelő igényeit tőlünk vagy besszállítónktól eredő hiba miatt nem sikerül kielégíteni, maximális flexibilitással és pénz visszafizetési garanciával kezelünk!

Speciális nagy méretű termékek szállítása
A GLS futárszolgálattal csak egy bizonyos méret szállítására van lehetőség. Néhány extrém esetben ezért egyedi szállítás szükséges. Tipikusan ilyenek a nagy méretű akváriumok és bútorok. Ezeket egyedi kalkuláció alapján szállítjuk, természetesen az ügyféllel történt egyeztetés után.



5600 BÉKÉSCSABA
1000 BUDAPEST
4000 DEBRECEN
3300 EGER
2500 ESZTERGOM
9444 FERTŐSZENTMIKLÓS
2100 GÖDÖLLŐ
9000 GYŐR
7400 KAPOSVÁR
6000 KECSKEMÉT
6400 KISKUNHALAS
3500 MISKOLC
9200 MOSONMAGYARÓVÁR
8800 NAGYKANIZSA
4400 NYÍREGYHÁZA
7600 PÉCS
4150 PÜSPÖKLADÁNY
3100 SALGÓTARJÁN
3950 SÁROSPATAK
8600 SIÓFOK
9400 SOPRON
6700 SZEGED
8000 SZÉKESFEHÉRVÁR
7100 SZEKSZÁRD
5000 SZOLNOK
9700 SZOMBATHELY
2800 TATABÁNYA
5200 TÖRÖKSZENTMIKLÓS
2600 VÁC
4800 VÁSÁROSNAMÉNY
8200 VESZPRÉM
8900 ZALAEGERSZEG
A megrendelt csomagok kiszállításával kapcsolatban a Green Aqua raktárat hívhatja a 06 30 4778280-as telefonszámon.
A nagyméretű csomagok szállítási költségét a weboldalunk automatikusan számolja. Az esetlegesen ki nem számolt extra méretű szállítmányok díját a megrendelés beérkezése után automatikusan kiszámítjuk és a csomag elküldése előtt minden esetben személyesen egyeztetünk ügyfeleinkkel.
Kérdése vagy megjegyzése van? Kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal. Elérhetőségeink.